God Jul-hälsning

Vi firar jul som aldrig förr, och jag kan såklart inte hålla mig ifrån att blogga, fastän jag egentligen inte skulle göra det.. Här kommer några foton från vår jul!

Lucas testade Glögg för första gången. Först gott, sen äckligt, var omdömet.

 

Zita vaktade vid granen mest hela tiden.

 

Nu är vi TVÅ kameranördar i familjen :o)

 

Lite tid för gos blev det mellan klapparna..

 

Tomten kom till Lucas, som dock genomskådade vem han var i slutänden ;o)

 

Tomtenissen Tim. Efter en timme kräktes han dock ner dressen och fick vara "vanlig".

 

Nemo var nöjd med sin klapp, ett Jumbone.

 

Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig jul, det har vi! Imorgon är det hemfärd med en soffa till Tims rum och alla klapparna som vi fått. Bland annat lite mattor och handdukar, tavlor, en jättefin skål och sängkläder. Dessutom lite filmer och allmänt tidsfördriv, plus en och annan leksak till barnen.

Vad fick du i jul?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0