Egoistiskt ska det vara

Jag har fått lite kritik som jag gärna tar åt mig av, och som jag redan nu planerar att rätta till.
En medlem på Familjeliv påpekade nämligen att jag inte har några bilder på mig själv på bloggen, på MIN blogg finns inga kort på MIG. Hur avigt är inte det?!
Jo, jag håller med. Och bara för det så har jag skapat en kategori som heter Ego, där jag lägger fakta om mig och bilder på mig. Jag har inte så många, eftersom jag avskyr att vara med på kort. Men några finns. Till att börja med så finns det ett kort på mig och Hera under Minnesbilden-kategorin. Det första inlägget där.
Alltid något :o)

Postar mer i den kategorin under veckan. Tog lite kort på mig i helgen nämligen. Måste bara fixa dem först..

Ett kort på mig & Hera sommaren 2008, inte samma som det jag nämnde.. men ändå. Hittade det nyss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0