Skallebank och kakor

Dagen har bestått av att sova. Skallen hotade att sprängas i bitar, så jag kände att jag nog gjorde bäst i att skita i att vara duktig och hålla på här hemma idag, så Peter fick sköta rubbet idag. När jag kvicknade till på kvällen så kom jag på att när jag och min mamma var och handlade igår så tog hon mitt bankkort och icakortet, och sen glömde vi bort det. Alltså var de nu 15 mil bort.

Därför fick pappa lida för det och åkte hit och lämnade tillbaka korten och hade med sig flera lådor med kakor från den numera stängda kakfabriken där mina föräldrar bor. Lucas och hans morfar tog lite kaffe och kaka och hade trevligt innan Lucas skulle sova. Då blev det nattinatti och sen åkte morfar hem till de resterande 45 kakburkarna...
(han köper allting i omgångar som räcker till ett helt regemente, jag är van, men jag antar att det låter mycket för de som är mer normala i sina proportioner, hehe)

Nu har jag kollat på Johan Falk och ska spela Pastry Passion från Zylom. Vanebildande värre. Det ska jag toppa med dumle och coca cola. Och drömma om nästa helg då vi ska gå på Snabba Cash (Vi går varsin kväll, eftersom vi inte har någon som kan vakta kidsen). Den lär vara sjuuukt bra. Fattas bara annat , med en så bra utgångspunkt som boken...

Jaja. Sluttjatat från mig. Skriver väl mer imorgon. Och lägger kanske upp lite kort på hur det ser ut eller något annat kul. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0