Redan hittat en idiot till granne

Det går undan. Inom loppet av 24 timmar hittade jag en person som jag lätt skulle kalla för idiot. Det är en hon, omkring 25 gissar jag. Hon var ute idag, och gick från ena lägenheten till den andra, kanske 30 meters promenad. Inga problem. Om hon inte burit på en liten tjej omkring kanske 10 månader gammal, som BARA hade en kortärmad body på sig. I 17 minusgrader. Hur FAN tänker man när man går ut med ett barn i den temperaturen och så lite klädd?
Jag är inte den som gillar att anmäla folk hit och dit, men jag tror att jag ska hålla lite koll på henne och ser jag detta flera gånger då ringer jag socialen. Stackars unge säger jag bara. Lucas hade precis satt sig i bilen med Peter iklädd sin tjockaste overall och han sa när han öppnade dörren att det var kallt och att han frös. Vad ska då den lilla tjejen ha tyckt?
Vissa människor borde banne mig inte få ha barn i sin vård. GRR!

Kommentarer
Postat av: Em

Det låter märkligt, men om barnet frös så grät det väl? Jag hade nog också hållit ett lite öga på damen.

2010-01-06 @ 09:00:36
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Vilken idiot rent ut sagt! Srackars barn! Det är bra att du håller koll på henne.



Sv: Tack snälla gulliga för din gratulation!

Jag mailar dig lite senare. Påminn mig gärna om jag glömmer bort det:) Kram

2010-01-06 @ 11:21:01
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0