Mina sämsta egenskaper

Okej, jag är ju typ bäst i världen på många plan, men LITE down to earth kan man ju vara, eller ska jag säga realistisk, kanske?
Även solen har fläckar, och här är mina sämsta egenskaper.

  • Jag ger mig inte. Du kan dividera om precis vad som helst med mig, och allt som händer är att jag vänder på mina egna argument, om och om igen. Jag har ju rätt. Eller hur? Åtminstone i min värld. Det ska förbaskat mycket till för att övertyga mig om motsatsen. Det har hänt. 1981 tror jag det var...
  • Jag sätter upp för höga mål för mig själv då och då, vilket resulterar i att jag kan flippa ur totalt och vägra i sten att göra något alls istället. Ytterst moget måste jag säga. Men vadå, skulle DU ge dig på att göra något som du redan från början vet är nästan FÖR svårt för dig? Nä. Och att ta bort alla krav är det inte TAL om. Jag måste ju ha krav på mig för att få motivation.. eller hur?
  • Jag är ganska lättretlig på morgonen. Eller rättare sagt hela förmiddagarna. Tigrar är snälla jämfört med mig när jag sätter den sidan till. Fråga Peter, han vet. Men oftast går det ju över om jag slipper prata med någon.. det borde ju vara en bra sak av det hela?

Trots att kortet är taget på morgonen ser jag väl inte SÅ farlig ut?

Kommentarer
Postat av: Gun

Du och jag är visst ganska lika varandra, hehe:)

2010-01-09 @ 19:13:36
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0