Med envishet kommer man långt!

Jag är bara sååå bäst. Jag har lyckats tjata mig till nya tapeter i köket och vardagsrummet, nymålade köksluckor samt nytt köksgolv! Innan dess har vi fått nya fönsterbrädor (vita, lite lantlig stil, snygga!) samt nytapetserat i Lucas rum och så var det nya tapeter i hallen redan när vi flyttade in. Så vi får alltså nytt på hela nedervåningen! Och uppe är det egentligen bara en sak jag retar mig på lite, och den kan vi ändra lite längre fram, själva, om vi vill. Det är färgen på Tims rums tapeter. Rosa. *blä!* Men just nu får det vara så.

Nästa vecka ska det alltså bli fint i kök och vardagsrum! Sen är det IKEA nästa för att shoppa hyllor, lampor, skoskåp och lite annat. Det tar sig!! Jag är nog en rätt jobbig hyresgäst, för nu har jag krävt att tre gubbar (ok, två gubbar och en kille..) varit här och kollat på vår lägenhet och så övertygat dem om att det finns behov av att fixa vissa saker. Och jag lyckades ju uppenbarligen :oD

Nu ska jag njuta av segern med min nya säsong av Desperate Housewives. Köpte den igår. Har sett fyra avsnitt, hehe. Men vadå. Lucas sover, Tim sover, vad ska jag göra som är lagom tyst annars, liksom?

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0