Tillbaka till scrappingen

Det var evigheter sedan. Verkligen jättelänge sen jag scrappade. Inspirationen har bara inte funnits, men vips så råkade jag kolla lite på mina gamla favoritsidor idag, och slogs av en liten saknad, så det blev till att sätta sig och leka lite igen. Här är mitt första alster på minst ett halvår!

Kortet togs för nästan ett år sedan när jag var och provred den här hästen. Lucas, min äldsta son, älskar också hästar, och ledde henne åt mig och red han också en stund efter att kortet togs. Det var smällkallt och snöigt, och mörknade fort, det är det som inspirerade mig till färgvalet på allt som finns på layouten. Jag har själv gjort allt som syns på bilden, en gång i tiden sålde jag digitala scrapbookingkit på nätet nämligen. Men så försvann då inspirationen. Jag har kvar en stående inbjudan att sälja hos min onlinevän Leaonna.. vi får se hur det blir.

Jag funderar på om jag ska lägga upp små freebies, gratis digitala scrapbookingsaker som jag gjort, här ibland. Vill någon ha? Kommentera gärna och berätta vad och vilka färger i så fall!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0