Veckans Blogg




Jag har fortfarande inte fått in någon sidomeny, vilket jag får be om ursäkt för och jobba på, det är också därför som det här inlägget är försenat (skulle postats i fredags..)


Den här veckan väljer jag ut Bambi till Veckans blogg.

Hon skriver roligt, vardagligt och intressant all in one så att säga. Att hon dessutom har en adventskalender som är trevlig gör ju inte saken sämre, kan jag ju tillägga!
Helt enkelt en trevlig allroundblogg med inrikting på föräldraskap. Kolla på den, det är det enda jag har att säga!

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - missa inte mina julklappstips i bloggen! ♥ ♥ ♥

Tusen tack! Så gulligt av dig, nu blev jag verkligen superglad!! :)

2009-12-13 @ 19:34:07
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0