Nu har vi en Femåring i familjen!

Hurra, nu har Lucas vaknat och fått sina paket, alla utom ett (för då får jag aldrig iväg honom till dagis det garanterar jag..) som innehåller Cars för Wii.

Såhär ser han ut i sin nya tröja, som han trädde på sig omedelbums:

 

Han har vuxit till sig lite under åren..

 

Men gullig har han varit hela tiden.. eller vad tycker ni?

Nu ska vi strax klä på oss och gå till dagis, ska försöka att inte glömma glassen som det ska bjudas på. För här är vi inga sockerfascister, här är det självklart att ungarna ska firas med glass allra minst! (Lucas fick 10 RIGI choklad i ettårspresent, kan ni tänka er så heeeemskt? Dock inte av mig, men jag motsatte mig det verkligen inte. Det var ju hans favoritgodis just då..)


Kommentarer
Postat av: rebecca

Sicken snygging. ;)



Snygg tröja, gillar ju ränder och trycket var helt okej med fast jag är lite anti mot tryck speciellt om det är nalle phu, spindelmannen osv

2009-12-02 @ 10:25:37
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se

Gulligt kollage :-) verkar som min lille Elmer har samma hårfärg :-)

2009-12-03 @ 14:15:04
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0