Lucia på dagis

En snabb titt bara för att lägga upp ett julkort som troligen kommer att hamna i vissa släktingars brevlådor, om vi hinner få dem framkallade :o)
Kortet togs vid dagisets luciafirande i morse. Tim snarkade sig igenom alltihop i sin lilla tomtedräkt. Lucas sjöng för fulla muggar. Och jag var piggare än jag någonsin förväntat mig. Peter var mest kaffesugen (blä) men det är tur att han har ett sånt jobb att han kan flexa så han kunde vara med, för annars hade jag inte kunnat ta minsta lilla foto eftersom Tim skulle vara med också. Man har ju bara två armar trots allt.

Busbröderna önskar God Jul

Nu ska jag försöka plantera mig i sängen och sova lite, eftersom den lilla killen somnat om efter att ha vaknat när vi kom ifrån dagis. Man får passa på när det finns möjlighet att sova, när de är så här små. Senare idag bär det nog av till stan och kolla in lite klappar, åtminstone till Lucas. Vi får se :o)

Dålig uppdatering är att förvänta idag alltså!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men så underbart söta de är! :) Ett jättefint kort. :)

2009-12-11 @ 13:53:29
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0