Jag tävlar

Jag är för korkad för att fatta hur man SKA göra för att få en extra vinstchans, men jag tror att den här länken till tävlingen räcker.. efter att ha kommenterat om att jag ska slänga upp ett inlägg med annons och allt så kom jag på hur det nog var tänkt.
Klicka nu på länken till Rebecca och delta lite snabbt innan tiden går ut senare idag! Man kan ju vinna jättesöta ljuslyktor (skulle matcha mitt porslinspepparkakshus skitfint) och ett porslinspepparkakshjärta!

Kolla, och håll med om att det är söta saker man kan vinna?!

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hjälpt dig lite nu. slängde upp en länk åt dig i tävlingsinlägget ;)

2009-12-02 @ 08:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0