Glaaad!

Innan Peter åkte fick jag en present för att hålla mig sysselsatt en del av tiden. Han betalade Ugly Betty och desperate Housewives-avsnitt på Kanal5:s webb-tv. Missade båda i tisdags nämligen.

Så nu har jag kollat på Desperate Housewives, och har börjat på Ugly Betty också. Har precis pausat avsnittet för att blogga. De här serierna gör mig så glaaaad! Och det är därför jag uppskattar gesten lite extra!
Behöver jag tillägga att jag önskar mig en DVD-box med femte säsongen av DH i julklapp...? Nä. Tänkte nästan det.

Ge mig den, snälla!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Ugly betty vill jag med se.. Jag började kolla på de på TVen när de precis startade(ja den andra serien med) men tiden fanns inte och niklas lovade att "fixa" alla avsnitt till mig. Avsnitten finns men ingen text jo till de 3 första avsnitten finns text, men resten då? jag måste ha text för att hänga med då jag lätt blir störd av ljud runt omkring mig. :(

2009-12-13 @ 17:18:06
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0