Onormalt normal eller?

Tim har varit på slit och dra-möte igen. Läkarundersökning. Och banne mig, ungen är fortfarande normal. FASTÄN han har en mamma som inte ammar.

Han går upp i vikt och växer och utvecklas som han ska. Är dessutom väldigt söt tyckte läkaren, men där har nog inte amningen någon roll, kanske är det den fria godistillgången för alla i familjen som gör sig gällande? Han har ju faktiskt fått smaka banan för ett par dagar sedan, kan det vara där söt-heten kom ifrån, kanske?

Vet inte. Men jag är nöjd. Återigen har jag fått bekräftat att ersättningsbarn är lika bra som amningsbarn. Åtminstone mina. Kan ju inte tala för andra. Tim är inte fet och inte smal, han är lagom. Annars sägs det ju att ersättningsbarn blir taniga jämfört med de lyckostar som får helammas. Näpp, tydligen inte han i alla fall. Skönt att allt är bra.


Här ligger han och pratar lite :o)

Kommentarer
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

En riktig liten gobit. :)

2009-12-17 @ 14:43:02
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0