Mera gratisgrejor:Julklappsetiketter

Jag kom in i ett stim, haha.
Nu har jag gjort 4 olika julklappsetiketter som jag delar med mig av,
det är alltid skoj med lite mer personliga paket, även om det kanske är lite mer arbete. De här etiketterna kan du skriva ut på lite hårdare papper (eller skriva ut, köra med lite spraylim och klistra ihop med ett till papper) de är i storlek 10x12 cm. 200dpi är de sparade i för att inte ta för stor plats, men ändå inte vara gryniga vid utskrift.

Såhär ser julklappsetiketterna ut!

Rätt söta va? Nallarna är köpta hos Trina Clark. Idén snodde jag av Ellie Lash.

 

Hämta dina etiketter här!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Fina, tar mina slut (vilket jag inte tror iofs) så kommer jag hit och hämtar några. :)

2009-12-13 @ 17:14:06
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0