Lite mallig är jag allt!

Strax innan jul så skapade jag en tråd på Familjeliv som handlar om vilket som är den mest korkade julklappen man fått.
Jag startade den lite som ett skämt, men det verkar som att många faktiskt har fått oerhört knäppa och dåliga klappar genom åren.. Jag kan bara lida med de som fått allt ifrån skrapade trisslotter (både med vinst och utan) eller en kebab som hunnit mögla (hur tänker man då?!) för att nämna något.

Nu har det blivit så populärt att skriva om de sämsta och mest korkade klapparna man fått, att min tråd hamnat på förstasidan, kolla här!

Ja jag vet att man inte ska skryta, men det är lite skoj att jag kunde få igång en tråd som intresserar så många!

Har du inte redan läst i tråden eller skrivit, så tycker jag definitivt att du ska göra det. HÄR!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0