BÄSTA julklappen..

Jag behöver inga klappar i år. Jag har redan fått den bästa julklappen jag kan få. Materiellt har jag ändå vad jag behöver. Och nu detta. Peter fick ett samtal tidigare ikväll. Någon hade fångat in och lämnat Zitakatthemmet i stan. Hon är inte överkörd. Hon kommer hem imorgon bitti!
Är SÅ glad just nu!
Ironiskt nog så tittade jag på deras hemsida för bara två dagar sedan. Det jag inte tittade på var "behöver hem-kategorin" där hon fanns med. Istället tittade jag på "inkommet", det verkade logiskt för mig. Men där fanns ju ingen.


Fotot togs i Västerås i januari. På katthemmet heter hon förresten "Birdie", haha.

Kommentarer
Postat av: Geshiia - Mamma till två pojkar

Men så skönt att hon är upphittad. :)

2009-12-18 @ 10:45:23
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0