Veckans Utmaning

Idag känner jag för att utmana er till att blogga om INREDNING. Mitt liv består just nu av en massa tankar om vad som ska vara i vilket rum, hur man förvarar saker bäst, vad man behöver och inte, samt hur man får ett funktionellt OCH mysigt hem att leva och trivas i.

Därför tycker jag att det skulle vara intressant att läsa ERA tankar i ämnet. Alla tips, tankar och idéer som poppar upp när ni tänker på inredning vill jag läsa om.

För att anta utmaningen: Skriv ett inlägg, posta en kommentar med länk till ert inlägg.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har dessvärre inga tips. Är värdelös på inredning. Bor på 20 kvadrat med två stora hundar och har saker precis överallt. Inget system, lägger bara saker där det för tillfället finns en ledig yta. Åh vad jag längtar efter en riktigt lägenhet..

2010-01-20 @ 14:49:22
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0