Jag erkänner!

Jag sitter och läser Lady Dahmers blogg, som jag tidigare berättat. Nu har jag kommit till ett inlägg som avhandlar att man vill ha barn som är en av varje, alltså en kille och en tjej. LD hävdar att det är ju faktiskt en av varje oavsett kön, eftersom alla barn är individer. Och det är ju sant, absolut.

Men jag hade ÄNDÅ tyckt att det var roligare att ha en tjej också, även om Tim är perfekt som han är. Mitt skäl? Jag vill köpa saker som är gulliga. Visst Lucas har gillat rosa och lila och röda saker, men jag vill inte ha en son som är utmobbad på grund av att han kommer till dagis med Hello Kitty på sakerna/kläderna. Sorry. Så det går bort. Tyvärr.

DÄRFÖR ville jag ha en tjej. Men det blev en Tim, och det funkar det med. Fler blir det ju som bekant inte. Någonsin. Men jag är inte missnöjd!
Ville bara berätta att jag erkänner att jag ville ha en tjej också. Så alla vet.. *ler*

Kommentarer
Postat av: Nanna

Då kan jag passa på att erkänna att jag hellre fått en till tjej än sonen jag fick ;)

Jag är uppväxt med kvinnor och det känns väldigt skrämmande för mig att uppfostra en man, för hur vet jag att jag inte uppfostrar en sådan som alla andra män i vår familj? Våldtäktsman, misshandlare, osv...

2010-01-11 @ 13:42:16
URL: http://lyckanollsexnollatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0