Jag är nu en Voddlare

Fick en inbjudan till Voddler i mailen idag. Än så länge är det bara de som är inbjudna som kan använda tjänsten, men snart nog öppnas den för alla.
Voddler är lite att jämföra med Spotify såvitt jag kan förstå, fast med filmer. Man får ett lagligt alternativ istället för att ladda ner filmer, man ser dem på Voddler.
Håller just nu på att ladda ner deras programvara, och ska installera den, sen är det bara att kolla på tydligen. Ska bli kul!

Är det någon mer än jag som fått inbjudan och nappat? (Jag anmälde mitt intresse för någon månad sedan så det är tack vare det som jag blev inbjuden..)


Kommentarer
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Sambon har det.. verkade vara lite krångel när vi skulle prova det, minns inte riktigt felet men det var något fel iallafall det funkade inte som vi ville det vet jag iallafall. ;)

2010-01-03 @ 01:19:35
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: millan

Hej!



Vi har oxå fått en inbjudan till Voddler men efter nerladdning och installation så kommer vi inte längre!



Hoppas att det funkar för er.



Mvh Millan

2010-01-04 @ 22:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0