Jag är dum i huvudet.

Jag har inte sovit sedan igår. Tim sov inte förrän tre i morse, så jag blev övertrött och kunde inte somna. Sen när jag blev seg så vaknade han. Då var klockan 10.30. Sen somnade han vid 12. Och sover fortfarande. Men jag fick inte lägga mig ändå, för då skulle glasmästaren komma och byta rutan i vår ytterdörr som det var en spricka i. NU är det knappast någon idé att lägga sig för nu kommer han ju snart att vakna. Det blir att plåga sig lite tills Peter kommer hem istället. Men det funkar. Är inte DÖDStrött än. Men det kommer nog det med, ska ni se, haha.

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Det är så jobbigt när man till och med blir för trött för att sova. Hoppas att du sov gott i natt.

2010-01-29 @ 06:36:36
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Gun

Vad jobbigt! Hoppas det går bättre inatt då. Man måste ju sova någon gång.



Sv: Bor vi så nära varandra? Vart bor du då? Eller vill du inte säga det i bloggen kanske?

2010-01-29 @ 21:17:08
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0