Hur ska jag kunna sova NU då?!

Jag är alldeles till mig i brallan!!
Jag tittade in hos Geshiia, för jag tänkte kolla en sak. Och vad ser jag? Jo, jag har vunnit hennes tävling om en FOTOBOK!!! *hoppar och skuttar*
Jag, som aldrig i livet har särskilt mycket tur, har vunnit värsta superbraiga vinsten!! (Jag vet, det finns inget som heter så..men det passar bra just nu!)
GISSA om jag ska passa på att samla alla kort på Lucas och Tim och djuren, som jag bara lyckats fota men aldrig bemödar mig med att framkalla?!

Och gissa vad det första jag tänker berätta för mina föräldrar är när de kommer imorgon..förlåt, idag? Jo att jag vann, såklart! Det var ärligt talat ett tag sedan jag var så här glad! Tack Geshiia för en bra tävling!
Jag lånade bilden på Geshiias blogg som förkunnar att jag vann som ett litet minne!


(Tack!)

Kommentarer
Postat av: Gun

Grattis Jessica! Vad roligt:)

2010-01-23 @ 14:58:43
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0