Giraffen kommer

Imorgon bitti kommer min pappa hit. Och så min giraff. Min coola giraff som jag fick i julklapp som är inköpt på Amaretto. Jag vet inte varför, men jag har i alla tider tyckt att just giraffer är väldigt coola, och jag funderar allvarligt på att adoptera en, haha. Nä. Men kanske samla ihop lite prydnadsgiraffer och tavlor? Hästar och schäferhundar har varit min melodi förut, men det börjar kännas lite tjatigt.
Vi får se. Giraff nummer ett i samlingen anländer i alla fall imorgon. Fattar inte hur jag kunde glömma den?!

Nu tänker jag däremot knöla ner en massa saker i en sopsäck och sen hämta ett glas cola och lite chips och dip. Sen är det Lady Dahmers blogg som gäller tills jag somnar. Börjar redan krokna. Tidigt för att vara mig!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0