Full rulle

Idag har vi fått en del gjort. Valt tapeter till vardagsrum o kök, samt skåpsluckorna. handlat lite saker till badrummet, bland annat en rullvagn att ha tvättmedel mm på istället för att hiva upp en hylla i dessa klena väggar.. Sen blev det en ny större overall till han den där lilla saken som växer värre än ogräs, och så lite böcker och spel och annat.
Jag fick boken "Jag är Wanted" av David Larsson, som egentligen heter något annat. En yrkeskriminell skriver om sitt liv. Den verkar väldigt bra måste jag säga. Sen fick jag fingrarna på Desperate Housewives Kokbok. Lite smått nördig känner jag mig som köper sånt, men jag gillar dem så mycket så varför inte? Spelet Desperate Housewives fanns också, men det har jag redan spelat ut för ett par år sedan :o)

Lucas var jätteduktig i affärerna, han som hatar att gå i affärer. Men när vi kom hem och skulle möblera om lite på Tims rum för att få upp hans hylla (ja, vi är lite sega jag vet) så blev det plötsligt en ligist av Lucas. Han tog en flaska Fanta och hällde ut en del på badrumsgolvet "bara för att". Gissa om alla spel och hans laptop åkte all världens väg. Plus att han inte fick se mer på tv ikväll, utan när vi ätit fick han lägga sig. Han må ha sagt förlåt, men det spelar ingen roll, det kan inte vara HUR lätt som helst att bli förlåten, och när han gör saker på pin kiv, då är det inte läge att bara godta ett förlåt och sen är det som om inget hade hänt.. No way.
Vi får se hur han beter sig imorgon. Bättre hoppas jag. När han la sig så sa han i alla fall att imorgon skulle han vara en snäll pojke. Vi hoppas på det.

Nu är jag så trött att ögonen håller på att falla ihop. Vaknade femtioelva gånger i natt. Fattar inte varför jag ska sova så otroligt dåligt. Nåja, det går väl över det med någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0