Flyttdags!

Självklart ville inte Tim sova inatt. Självklart är vi supertrötta. Men Peter har varit och hämtat lastbilen i Västerås, och nu ska han åka och lämna Nemo så att han slipper vara med och se och höra hur folk ränner ut och in och kånkar iväg allting, och bli orolig. När det är avklarat så ska jga springa iväg och lämna Lucas på dagis och sen kommer flytthjälpen ungefär i samma veva tror jag.

Jag ska försöka få i mig något att äta och stoppa in katten i lilla toaletten så hon inte smiter, innan vi börjar packa lastbilen. Men nu är det alltså på gång. Vet inget om hur mycket internet det finns på nya stället, vet inte hur Peter fixat eller inte fixat där. Men jag ska tjata på att vi behöver internet snarast om det inte redan är ordnat.
Uppdaterar så fort jag kan i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0