En annorlunda start

Dåså. Då var det tio år sedan som hela världen skulle gå under. Allt skulle slockna. Och ingenting hände.
Första Januari 2010 har anlänt.

Lucas roligaste kommentar: "Det pangar så högt så det hörs till månen, mamma!"
Och vem vet. Kanske var det så?

Men nu är det som vanligt igen. Vi skålade i vin, så jag börjar även det här året alkoholpåverkad. För även om jag inte ens druckit ur halva glaset så är det ju alkohol i första droppen. Så kinkig är jag.

Nåja. Nu tar jag fram min Timdagbok och börjar med att fylla i alla födelsedagar som jag kan se på mina facebookvänner. Släkten är redan ifylld. Sen ska jag skriva i att Peter jobbar på söndag med. Och sen ska jag klura ihop ett bloggeri-schema. Tider. Ämnen. Fasta dagar för vissa saker. Ska det vara strukturerat så ska det! Och jag tror det kommer att bli kul.

Här kommer den ANNORLUNDA delen av inlägget: Ett kort som är ungefär fem minuter gammalt på mig.
Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0