50 miljoner inlägg

Jösses. Man kan nog konstatera att det är ett antal människor som hänger på Familjeliv. Idag knäcktes gränsen på 50 miljoner inlägg. Någon som heter Neolotta vann en resa till Åre för att hon skrev inlägg nr 50 miljoner. Grattis till henne, själv är jag bara glad att slippa den vinsten eftersom jag avskyr skidor och vintersport i stort. (Möjligen att tolka efter häst eller köra istrav är kul).

Nu ska jag fixa middag. Har slappat med Tim idag, efter en himla massa tjafs med magont. Och ett gäng hantverkare som ville komma in och tapetsera Lucas rum (de får återkomma imorgon) och måla hans tak, samt en glasmästare som var och kollade på rutan i ytterdörren som har en spricka. Ny kommer om två veckor.
När man väl fått fart på hyresvärden går det visst undan. Jag blev helt chockad!!

Men nu. Middag. Hungrig som ett djur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0