Länge sen jag bytte Veckans Blogg!

Jag har inte glömt bort att byta Veckans Blogg. Jag har bara haft fullt upp. Men nu har jag lite tid igen, och därför har nu en ny blogg hittats!

Veckans Blogg är nu Gun! Hon skriver om sin vardag, och mer avancerat behöver det inte vara, om man gör det med glimten i ögat och på ett roligt sätt, vilket hon lyckas med! Hon delar också med sig av sin kreativitet genom att visa sina alster, hon är DUKTIG! Därför tycker jag att fler borde hälsa på där. Inte för att hon har få besökare, hon har troligen fler än vad jag har. Men kanske är det någon som hälsar på mig som inte ramlat in till henne ännu!

Gör det! Ramla in till Gun!


Kommentarer
Postat av: Gun

Tack, vad roligt! Vad gulligt av dig. Och jag har inte så många läsare faktiskt. Bara många kommentarer, men de jobbar jag ganska hårt för genom att alltid svara.

2010-02-02 @ 11:25:49
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0