Jag tävlar lite

Fasen, när jag vann hos Geshiia så fick jag lite blodad tand! Jag väntar fortfarande på vårt internet för att kunna ladda in bilder till min fotobok som jag vann, lite frustrerande. Men under tiden så har jag glidit runt och hittat tävlingar jag ville vara med i, man kan ju vinna, även om det inte är sååå troligt, kanske, haha.

Jag tävlar om namnhalsband, dels till mamma på Alla Hjärtans Dag inne hos Egoina och dels till mig själv och någon mer (hemligt för personen i fråga läser bloggen tror jag) inne hos Lily.

Halsbanden man kan vinna hos Lily


Är man pank så får man helt enkelt chansa lite. Och pank är jag, eftersom vi betalat dubbla hyror (FÖR SISTA GÅNGEN) igen. Över 13 000 flaxar iväg på ett bräde på grund av det :o( Men vi klarar oss.

Nu ska vi dessutom shoppa på lördag (IKEA) så då flyger ju ännu mer pengar iväg. Tur att Peter har jobbat extra på helgerna lite, och att han ska på övning snart. Även om det inte är skoj när han är borta så kan jag inte neka till att det är lite roligare när löningsdagen kommer efter övningar.. Man är ju bara hora, står ut med mycket för lite pengar!


Kommentarer
Postat av: sara

Lycka till med tävlandet! Älskar Egoinas blogg, hon är alltid kul :-)



Även vi har en tävling hos oss, kika in om du vill :-)

2010-02-02 @ 11:47:07
URL: http://kundinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0