Vissa borde inte få ha barn

Jag är inte den som säger att någon är en kass förälder i första taget, men när man gör såhär så tycker jag banne mig att det är dags att försöka använda innanmätet av skallen. Alla föräldrar gör fel då och då, och man kan inte allt per automatik heller, utan man MÅSTE få göra fel för att komma till insikt och kanske testa olika saker för olika barn. Det bara är så, eftersom vi alla är individer.
Men som sagt, det finns gränser. Och när man gör som hon gjort och går fri, då är det något som är allvarligt fel. Jag blir så FÖRBANNAD! Stackars barn säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Fyyy fan vad hemskt!!! Jag blir så sjukt ledsen av att läsa det. stackars små underbara barn :(

2009-11-17 @ 23:28:48
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0