Vi firar

Idag har vi haft besök av Lucas farmor och faster samt kusin. Och hans pappa var också här. Behöver jag säga att lillkillen var glad?
Det blev tårta och fika, paket och allmänt prat, innan de åkte hemåt. De hann förstås bära runt på Tim lite också.


Lucas och hans pappa, Rickard.


Det var kul att träffas, och Lucas pappa och jag pratade lite minnen, sådär som vi alltid gör när vi ses. Uppdaterar oss om gemensamma bekanta osv. Det är skönt att vi inte är ovänner för fem öre han och jag. Visst har vi varit osams genom åren, men han är alltid snäll och trevlig numera, vilket är toppen i synnerhet för Lucas.

Nu ska jag försöka uppdatera mig lite på mail och annat, samt ladda in några få kort som jag lyckades få. Sen ska jag nog passa på att springa runt och fota vårt hem just nu, eftersom det faktiskt ser hyfsat ut idag. Såhär fint har det nog inte varit sedan Tim föddes :D

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Gun

Vad mysigt ni har haft.



Sv: Kul att "se" dig igen! Har du fått en liten kille! Vad kul, grattis!!:D

2009-11-22 @ 20:58:50
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0