Nattlig lek

Satt och lekte lite för mig själv en stund nu, och fick ett resultat som jag tänkte jag skulle visa upp. Och för er som har lite nasty tankar såhär på lördagskvällen, nej, det var inte sex involverat. Ledsen ;o)

Jag satt och gjorde en ram med en clipartbild jag just köpt, (ja jag är så knäpp att jag köper clipartbilder, för då blir det roligare att scrappa och göra grafik utifrån det tycker jag!) och här är resultatet:



Kortet är suddigt dels för att jag snubblade lite på ett dike, och dels för att hästen (Sheila's Picasso, eller "holly" som han kallas) faktiskt skrittade på framåt när jag tog kortet. Och så även Peter. Men det är ändå ett favoritkort så det får ändå vara med. Enstaka gånger får man göra undantag från "perfekta foto-regeln" tycker jag allt!

Vad tycker ni, blev ramen bra?

Kommentarer
Postat av: julia

allt bra ? :)

2009-11-22 @ 11:40:26
URL: http://blomgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0