Layoutdags igen

Så har jag då scrappat lite igen. Jag fick ett par mysiga kort med Tim och Zita, men tyvärr.. mobilkamera och kvalité..nja. Men hur som helst så syns det på ett ungefär vad det är, och det är huvudsaken.
Jag har nedräkning till min födelsedag den femte december, då fyller jag 30 och i min familj är det lite så att då samlar släkten till något lite extra, och jag har ju då önskat mig en systemkamera.. *ler*
Jag håller alla tummar jag har för att det är vad jag får. Ni med, gissar jag, så det äntligen kan bli lite kvalité på korten, hehe.

Nåja, ska inte spilla mer av andras tid, som min morfar brukade säga.
Layouten:

Vad tycks, det är rätt gulligt att Zita vaktar honom tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad gulligt:) Tänk att katter kan vara så vaksamma över en liten baby... Jättefin layout.

2009-11-22 @ 22:00:48
URL: http://angelicasdigiscrap.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0