Wow, jag är PIGG!

När jag ändå skriver om allt annat i min lilla blogg, så kan jag ju lika gärna notera mirakel också. Eller hur? Så här kommer ett.
I morse när Tim vaknade för sin morgonslurk med ersättning, så var klockan ungefär halv fem. Då hade han sovit sedan han åt vid ca halv tolv igår. Vad sägs om det? Från att ha vaknat varannan till varje timme till att sova oavbrutet i över fyra timmar.. Jag vill härmed tacka Semper för deras magdroppar med probiotiska bakterier. De verkar hjälpa fröet att bearbeta käket och sova lugnare.


Jättebra!

Ahhh, det är skönt att det kanske börjar vända lite, idag har det matats, sovit tre-fyra timmar, matats och somnats om igen. Fortsätter det så här så kommer jag att orka börja rensa och röja ordentligt i veckan, redan idag har jag rensat i Tims kläder, ett antal plagg var för stora, så jag packade ner dem i en påse som får stå standby när han växer, istället för att ligga och skymma de kläder som är lagom.

Det känns bra det här, hoppas verkligen att det fortsätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0