När ska man börja?

Julklappsprat igen.

Lucas önskar sig en del dyrare saker i år. Han börjar komma upp i ålder och vill ju ha lite roligare saker än en bil jämt. Och i år är det hans sista "ensamjul" har vi bestämt. Eller ok, JAG har bestämt det.

Han ska få en jul som innebär att han får mycket saker och det han verkligen vill ha, eftersom att i framtiden kommer han att få dela all uppmärksamhet och alla klappar med Tim. I år är ju lillkillen bara ett par månader och behöver egentligen inga klappar, (fast han kommer ju få några få ändå) men redan nästa år kommer han att uppskatta klappar på ett helt annat sätt.

Förresten, vad tycker NI? Ska man köpa klappar till barn som inte är mer än ett par månader eller ska man lägga de pengarna på de som "har vett att uppskatta dem"?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej igen! Blev jätteglad när jag läste ditt svar på vad jag skrev förut idag:)Och vad kul att du känner dig inspirerad att scrappa! Jättefin layout också.. Själv försöker jag scrappa en bok till julklapp till min syster, om jag bara kan få det färdigt till jul förstås. Har aldrig testat att göra en fotobok förut, bara skrivit ut layouter på fotopapper. Har du gjort någon fotobok eller känner någon som gjort? Det är svårt att veta vilket företag man ska välja...

Du nämde Digiscrapdepot, det är precis som du säger att man får en hel del besökare genom dem. Jag har ett antal freebies där, fast det är ett tag sedan jag senast la upp något.

Tycker också det vore kul om vi kunde utmana varandra lite.

Mvh Angelica

2009-11-16 @ 22:07:12
URL: http://angelicasdigiscrap.blogspot.com
Postat av: Annica

Hej! Tack för ditt besök på min blogg. Svårt att veta vad som är bäst med julklappar. Jag gav nog när de var bebisar. Men då var du ju mest storasyskonen som öppnade bebisens paket. Men mysigt var det. Nu är ju mina barn ganska stora med stora önskningar..

2009-11-16 @ 22:14:46
URL: http://villalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0