Vintergos


Zita och Nemo hälsar. Västerås 2009.

Den här bilden tog jag av ren tur, Zita och Nemo hamnade mer eller mindre ALDRIG på samma bild, utan ständigt på separata kort. Lite trist. Men så var jag ute och lekte med Nemo och Zita var ute sedan förut, och kom trippande för att hälsa på Nemo så som hon alltid gjorde, så då var jag snabb nog och fångade det på kort.
Det är roligt att ha såna foton, särskilt nu när hon varit borta i över en vecka, jag misstänker att hon antingen tagits av något rovdjur eller att hon är överkörd :o( Vi får se om damen behagar komma hem eller inte.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se

aaaw så sött

2009-12-04 @ 10:58:04
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0