Tänkte införa Veckans Blogg

Rubriken says it all liksom..

Jag tänkte införa Veckans blogg, eftersom det finns så otroligt många fina och läsvärda bloggar där ute.

Jag börjar med mina egna favoriter idag, men nästa fredag så vill jag gärna se att ni har nominerat några till Veckans blogg.

Så snart som jag fått mina sidomenyer i ordning så kommer en skärmdump från den aktuella bloggen och länk dit att ligga där konstant i en veckas tid, och den byts sedan ut på Fredagar!

Låter det som en bra idé?



Kommentarer
Postat av: rebecca

Här börjar det hända grejor med designen. :) Ser bra ut och kul med veckans blogg. :)

2009-12-04 @ 09:24:46
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0