Singelmamma!

Jaha, det var det. Nu är det bara jag och kidsen. Ingen Peter längre. Han drog, och kommer inte hem. Åtminstone inte på tre dagar, för han ska vara på en utbildning i några dagar. Jamen ni tror väl inte att han lämnar mig och barnen i sticket? Nänä, han är inte den typen. Som tur är, kanske jag ska tillägga.
Men hur det än är, så är jag ensam med två barn nu. Och en hund. Katten har ju dragit.
Fast det kan ju vara rätt så mysigt att vara själv med barnen, ikväll ska vi dricka glögg, och käka pepparkakor i skenet av ljus nummer tre i adventsljusstaken.

Lucas fotade mig och Tim igår kväll. Om jag ser trött ut här, så är det nog inget mot hur jag ser ut på onsdag!


Kommentarer
Postat av: rebecca

hhaha som mig då.. ser jag lite sliten ut idag då ska folk se mig imorgon osv ;)

2009-12-13 @ 17:21:00
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0