Rockerkille

Let's face it. Tim har inte mina gener. Åtminstone inte vad gäller musik. När jag skulle lugna ner honom med lite musik, så illvrålar han åt det jag lyssnat på när han låg i magen, t ex Britney Spears och Magnus Uggla eller Roxette.
Istället får jag experimentera med olika låtar, från Magnus Uggla till Hammerfall. Och vad somnar han till? JO, hårdrock å det grövsta. Hammerfall, Finntroll, Mupparna från finland som vann utklädda till monster i eurovision song contest (minns inte för mitt liv vad de hette just nu) var det som var på när han drog världens timmerstock.

Jag fattar inte. Vad gör jag för fel? Ska han börja lyssna på hårdrock eller ännu värre, death metal, och spöka ut sig i en massa piercings och färga håret svart och liksminka sig med kritvitt ansikte också, a la Kiss?
Kan bara hoppas att det inte blir så..

Nu ska här toklyssnas på hederlig svensk musik som Takida, Roxette, Europe osv.



Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

Bra grabb det! Hårdock är ju en livsstil! L Jag är själv hårdrockare som du kanske förstår! Dock målar jag mig inte vit, har inga percingar o ser rätt tråkig ut haha och jag lyssnar på MYCKET hårdare hårdrock än hanL



ha en bra dag=)

2009-12-08 @ 17:36:42
URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0