Lite gratisgrejor

Gratis är gott. Och jag har varit lite kass på att uppdatera på sista tiden, så för att kompensera, så kommer här ett par små gåvor. En ram och ett alfabete som jag gjort. Hoppas att någon kan använda det. När det gäller alfabetet så är det gjort med versaler och gemener på olika dokument, vill du ha en stor bokstav öppnar du alltå det dokumentet där de stora bokstäverna finns. Sen får du använda beskärningsverktyget och skära ut den bokstav du vill använda, kopiera den eller klipp ut den, och klistra in den där den ska vara, sen trycker du på ångra för att få tillbaka alla bokstäver. Eller så kan du stänga dokumentet och låta bli att spara, och öppna det på nytt igen.
Lite pill, men inte så svårt.

Såhär ser sakerna ut i alla fall:

Obs, här visas det med en liten skugga som INTE finns på varje bokstav eller ramen, det får man lägga in själv om så önskas, eftersom alla inte vill ha såna skuggor.

 

Du kan hämta ditt alfabete och ramen genom att klicka här!

 


Kommentarer
Postat av: rebecca

Vad snäll du är som gör gratisgrejor. :)



Passar på att nämna att en ny tävling har startas hos mig. :)



P.S. TA BORT så man kan göra ctrl + V, jag hatar att behöva skriva om något som jag har färdigskrivet. ;)

2009-12-12 @ 20:57:39
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0