Julrusch


Idag har det varit dåligt med bloggandet. Vi har varit i Västerås hela dagen och köpt julklappar. Jag kan ju säga att fler än vi hade den idén. Men det var ändå inte så farligt som jag trodde.

Jag hittade som vanligt inte mer än hälften av det jag skulle ha, så Peter få återkomma imorgon och köpa sakerna som är kvar, efter en lista. För självklart har jag en lista på gång, haha.

Förresten, med eller utan lista, så hittar jag alltid nya saker som jag vill ha när jag ska köpa presenter till andra. Varför är det så?
Idag såg jag att det finns några DVD-boxar som jag vill ha, som jag inte ens visste fanns ute. (The Mentalist till exempel.)Och så såg jag en väldig massa heminredningsdetaljer, både till barnens rum och rent generellt, som jag hade velat köpa. Och till och med Peter blev sugen på något "utöver" listan. En bärsele från Babybjörn. Han stod och testade den jättelänge.

Istället kom vi ifrån den affären
med en tomte i porslin som åker motorcykel (till min pappa) ett nagelvårdsset till Tim och lite annat. Idag var det mycket åkande mellan olika större kedjor; Rusta, ÖoB, Biltema och så Nisses. Sen blev det en massa andra affärer för min del, medan killarna åkte till Busborgen.

Imorgon åker Peter själv och handlar medan jag och killarna är hemma. Lite mer bloggchanser då, gissar jag. Och så ska jag passa på att slå in paketen också. Lika bra så det är klart. Nu däremot, får det vara sovdags snart. Börjar bli seg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0