I-landsproblem

Eftersom jag tvingade i säng Lucas pga olydnad omkring 18 och stal hans dator dessutom (ja, han var OTROLIGT olydig, sällsynt, men det händer. Och då bestraffas det också ordentligt...) så sover han redan.
Glöggfikat avblåstes, men jag tänker i alla fall ta en cola och sätta mig och kolla på någon film. Frågan är vilken?
Mina alternativ:

  • The Proposal (Sandra Bullock, komedi)
  • En chihuahua i Beverly Hills (familjefilm/komedi)
  • Birds of America (komedi)
Jag har lite beslutsångest. Fjantigt, jag vet, men jag vet inte vilken jag vill se först. Får nog dra lott. Måste ju fördriva tiden till omkring 23 när Tim ska käka lite igen och sen sova för natten.. Lägger jag mig nu så blir jag bara grinig när han vaknar sen nämligen. Någon som har något tips för att inte vara så sur när man sovit? (Skulle nog Peter uppskatta, jag är nämligen HISKELIGT sur någon halvtimme-timme efter jag sovit, oavsett när var eller hur..)

Kommentarer
Postat av: ~Photoshop Bloggen~

satt 5 timmar i dag och har fått i hop en header och bakgrund.. biljas.blogg.se/tremoten hittar du vad jag har hunnit med

2009-12-14 @ 00:16:19
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0