Förvånad minst sagt

Gomorron. Eller förmiddag. Eller nåt. Idag vaknade vi alla med tunga huvuden, rinnande näsor och ont lite överallt. Tim klarade sig, men resten av oss är inte mycket att hänga i julgranen idag. Peter glor på Family guy och Tim leker. Lucas är på dagis eftersom han inte har feber, och själv ska jag precis hämta min vetekudde och lägga mig och spela Farm Frenzy 3.

Men först måste jag berätta vad som ramlade ner i vår brevlåda idag. Jotex nya vårkatalog.
I December. Inte ens en vecka efter jul! Hallååå, jag hade för mig att det brukar få gå in på nästa år innan man får 2010 års katalog, men så var det alltså inte i det fallet. Kändes nästan konstigt att få den mitt i vintern, lite avlägset känns det att bläddra i vårkatalogen när snön ligger tung och det blir mörkt vid 15-16.

Nåja. Det var lite roligt också. Men mest väldigt tidigt, tycker jag. Har någon mer fått den?

Det blå överkastet här kanske vore något..


Kommentarer
Postat av: emma

Jätte söt blogg du har ♥

2009-12-29 @ 12:06:30
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/
Postat av: Sandra med treungar

Hann inte, eller orkade inte:) kika in till dig igår men nu så!

Du ser ju att ha gott om besökare här iaf:)

Så kul med veckans blogg!

Ha en bra dag.

Kram.

2009-12-29 @ 12:24:51
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej,



Fin blogg du har, ville bara säga att jag också fått katalogen, kul att bläddra i men som du säger lite väll tidigt kanske =)

2009-12-30 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0