Förändringar mm

Nu har jag äntligen fått in min sidomeny. Tack vare Therese (tescho) så har jag fått en liten sidomeny där jag har räknaren, bloglovinprenumeranterna och Veckans Bloggar.
Upplägget på Veckans Bloggar är att den som var först ligger först, sen kommer nästa och så går det vidare neråt, den närmast bloglovinprenumeranterna är alltså NUVARANDE veckans blogg.
Och alltså är det dags att annonsera att ...

 

 

..är Lady Dahmer

 

Jag gillar att hon är så givmild med sig själv och sitt liv i bloggen, den är personlig utan att vara tråkig. Hon skriver kritiskt och spetsar till det mest elementära så att det blir intressant för läsaren. Att hon vågar driva med sig själv och alla andra är också uppfriskande.

Hon är så långt ifrån lik mig som man kan komma i vissa avseenden medan hon på andra plan är väldigt lik mig i tankesättet. Hon verkar vara en tjej som varit med om mycket, och hon är dessutom grym på bloggdesign. Så ett besök är hon absolut värd, tycker jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0