En vanlig morgon

Idag har jag ju ändå inte sovit så jag är pigg nog att dokumentera lite idag. Här är en vanlig morgon hos oss..eller ska jag säga för Tim, kanske?


Vi matar "sovande". Sen rapar vi framför spegeln. (Egotripp att se sig själv kanske vissa tror, men det är snarare för att se om det kommer kräks på mamman, hehe) Sen vilar vi i babysittern lite, och så kommer Nemo och inspekterar..

Min icke-hälsosamma men desto mer energirika frukost... Glaset beskriver innehåller. Coca Cola.

 

Idag fyller Lucas dessutom fem år, så jag ska slå in hans present som vi glömt fixa, en tröja med Cars på. Sen får han ett spel till WII med samma figurer lite senare idag efter dagis. Han får också lite småsaker men det är mest bara för att han ska få många paket..

Huvudsakligen kommer det ROLIGASTE paketet på Lördag när vi är och firar både honom och mig (som blir 30 på lördag, gammal som gatan ju!) hos mina föräldrar. då får han nya Super Mario Bros spelet för WII. Det längtar nog hela familjen efter, mariotöntar som vi är allihop, haha.  Plus att han får en massa annat, vi har stooor släkt ju!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Vilken namnam frukost. ;)



Passar på att ge Lucas ett stort GRATTIS på födelsedagen. :)

2009-12-02 @ 09:01:00
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0