Blodbad

Nu är jag inte gravid längre. Nu har mensen återfunnit sin plats i mitt liv. Och det med råge. Fy sjutton vad det rinner! Vi snackar DUBBLA skydd för att det ska gå att låta bli toaletten i en timme. Då hade det ändå snudd på blött igenom. Och så kommer det väl att fortsätta i några dagar.
Nu råkar jag tillhöra typen som har grym mensvärk dessutom, så det är riktigt mysigt det här. Snor som rinner, blod som rinner, tårar som rinner. (Ja, för jag blir alltid så att tårarna rinner när jag är förkyld, jättestörigt!)

Får väl se det positivt. Nu måste jag vara hemma så jag inte blodar ner gatorna när jag går, alltså borde jag ju ha tid att packa *host, host* och städa *harkel, harkel* så vi får bra koll till på måndag.

Ska bara vänta på svar från Anki var och när vi kan hämta papper att packa med. Hon var så gullig och messade mig igår och skrev att hon hade sånt, och till alla våra tomtar och porslin och liknande så kan det ju vara trevligt. Förr tog vi reklamen, men det har vi ju ingen längre..

Nu måste jag på toa igen.


En sån skylt vill jag ha förresten. Kostar bara 39 kr, så den shoppar jag nog HÄR när vi flyttat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0